Політика обміну та повернення товару

Клієнти мають можливість повернути новий товар протягом 14 днів за умови, що товар не має слідів експлуатації. Повернення приймається лише у разі, якщо товар зберіг свій первісний вигляд, не має механічних пошкоджень, подряпин або потертостей, а також якщо не порушена цілісність блістерної упаковки, пломб чи ярликів.

Важливо дотримуватися умов повернення. Обов'язково збережіть упаковку та товарний чек.

Для того, щоб здійснити повернення товару, зверніться до менеджера магазину за допомогою телефону +380991425152 або за електронною поштою askandclick@gmail.com. Далі, відправте товар поштовою службою "Нова Пошта" за адресою, яку повідомить менеджер магазину.

Зверніть увагу, що витрати на повернення товару несе покупець, але якщо отриманий товар не відповідає замовленню (наприклад, інша модель тощо), магазин компенсує вам транспортні витрати, перераховуючи кошти на картку або розрахунковий рахунок.

Повернення грошових коштів покупцеві відбувається відповідно до законодавства, з урахуванням вартості товару на момент його придбання. Гроші за товар, оплачений за допомогою картки або за безготівковим розрахунком, будуть повернуті тим самим способом, яким була здійснена оплата.

У випадку, якщо товар був попередньо оплачений, але покупець односторонньо відмовився від товару без поважних причин при отриманні, і така відмова призвела до додаткових витрат продавця, таких як платне зберігання або зворотна доставка, повернення грошових коштів може бути здійснене з урахуванням цих додаткових витрат продавця.

Ми намагаємося здійснити повернення коштів покупцю якомога швидше, не пізніше 7 днів з моменту отримання запиту на повернення. У випадку обміну товару на інший, покупець спільно з менеджером магазину зазначає модель і вартість нового товару у листуванні через електронну пошту askandclick@gmail.com.

Повернення товару здійснюється згідно із законодавством про захист прав споживачів та положеннями Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року.

Перевіряйте товар безпосередньо під час доставки кур'єром від компанії Нова Пошта або Укрпошта.

Будь ласка, звертайте увагу, що претензії щодо пошкодження або бою товару не можуть бути розглянуті після того, як ви підпишете документ про отримання.